Instrukcje są pisane przeze mnie! Jeśli chcesz je gdzieś udostępnić daj mi znać!
BLOG ZAKOŃCZONY.

środa, 17 lipca 2013

Ogłoszenie+ konkurs

W te wakacje dużo mnie nie ma, bo w niedziele wróciłam od babci, a w piątek jadę na rekolekcje wakacyjne, tak samo jak 2 sierpnia. To takie coś jak tygodniowa kolonia w górach- może ktoś słyszał. Tak więc napiszę jeszcze jedną instrukcję przed wyjazdem. ;)


~~~~

A co do konkursu to będzie on miał kilka odnóg. Ogólnie tytuł tego konkursu, to "Pomoc przy blogu". Oto co możesz zrobić biorąc udział w tym konkursie:
1. Konkurs na logo bloga- wybiorę jedno najlepsze. Każdy ma być podpisany inicjałami. Nagroda: logo będzie ZAWSZE przy tytule bloga.
2. Konkurs na drugiego redaktora bloga- wybrany będzie tylko jeden. Trzeba wysłać zgłoszenie na mój e-mail (podany u dołu posta), a ja dam grę do której trzeba napisać instrukcję (każdy dostanie taką samą). Przyjmuję również wideo-instrukcje, gdyż przyda mi się redaktor, który takowe instrukcje umie robić. Nagroda: redagowanie bloga.
3. Konkurs "co można dodać na bloga"- wybiorę i zrealizuje tylko jeden najlepszy pomysł. Chodzi w nim o to, że wchodzisz na tą stronę i piszesz w mailu który z tych dodatków mam dodać na bloga. Chyba, że masz gotowy kod html jakiegoś fajnego dodatku- wtedy wysyłasz mi w mailu ten kod.

Maile wysyłajcie na e-mail: directionerka36@gmail.com
To przykładowy mail: [LINK]

To prawda, że wybiorę tylko po jednej rzeczy ale będzie podium i wyróżnienia w poście z wynikami. W tym poście ukazane będą wszystkie loga, które otrzymam, wszystkie instrukcje i wszystkie pomysły z dodatkiem na bloga.
Zachęcam!!!
Konkurs trwa do przedostatniego dnia wakacji (31.08.), a ogłoszenie wyników będzie 1.09. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz