Instrukcje są pisane przeze mnie! Jeśli chcesz je gdzieś udostępnić daj mi znać!
BLOG ZAKOŃCZONY.

poniedziałek, 26 listopada 2012

Zamówienia

Mój gmail jest pusty, bo zapewne nie każdy, kto tu zagląda ma e-maila lub niektórym po prostu nie chce się pisać maila z instrukcją. Tak więc, główkując przez kilka minut postanowiłam utworzyć tego posta, pod którym w komentarzach KAŻDY może podać propozycję* lub instrukcję**. Postaram się zrealizować to, co będę umiała przejść! ;)

*- podając propozycję możesz mi podać tytuł gry lub link, aczkolwiek nie zezłościłabym się za to i to na raz.

**- kiedy wysyłasz mi instrukcję, możesz wysłać link do niej, lub (jak ci się chce) napisz ją w komentarzu.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.gry.pl/gra/Klatwa-Sliwkowego-Wzgorza.html
    TO MI PRZEJDŹ :D

    OdpowiedzUsuń