Instrukcje są pisane przeze mnie! Jeśli chcesz je gdzieś udostępnić daj mi znać!
BLOG ZAKOŃCZONY.

sobota, 1 września 2012

Koniec konkursu- ogłoszenie wyników

Tak, jak napisałam w poprzednim poście zawiodłam się na was, bo dostałam tylko jedną wiadomość odnośnie konkursu. A oto wyniki:
1. Natalaa
Jej/jego blog(i): Pamiętniki Natki
Innych miejsc nie ma...
A teraz o Natalii:
"Hejka ;) Jestem Natalia. Od niedawna zainteresowało mnie pisanie opowiadań :D Wcześniej spisywałam to w notesie, ale wpadłam na pomysł, aby napisać o tym blog i by wszyscy mogli go zobaczyć, nie tylko ja ;) Zapraszam do czytania :)" - Natalaa o sobie na bloggerze.
Jej wiadomość odnośnie konkursu:
"konkurs na blogu xd
Witam xd ja w sprawie tego konkursu na twoim blogu. Ja bym chiała więcej instrukcji do gier, oraz jakbyś mogła to jakieś konkursy częściej na przykład z nagrodami. xd"

                                                                                           
                                                                                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz